Fislisasworld

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Malin - 7 november 2008 16:19

eller jo lite har jag hunnit med,kastat ut råttburarna,kattlådan å massor med trasiga leksaker så nu är det bara tältsängen som ska ut från rummet jag ska renovera. Hade varit kul om maria kunde komma hit så kunde hon hjälpa mig lite,just nu kan jag bara måla taket å spackla å slipa väggarna men de är ju en början tills vi kan köpa färg. Längtar efter att få se hur det kommer att bli med mina tapet "tavlor",hoppas att det blir bra.

Idag var vi in till maria å barnen innan vi skulle hämta Molly på dagis,dom hade precis bakat chokladbollar så då fick man lite kaffe å några bollar,jätte goda var dom,tänkte göra några jag med innan Idol börjar ikväll.

Just nu håller jag på att laga mat,idag blir det fisk med dill å citron röra på å potatis,mumma!

Mamma å Sven har köpt en vagn till Matilda,så jag sitter å funderar på hur vi ska få hem den...dom kan inte komma upp för mamma jobbar helg å vi har ingen bil att åka dit med...hm..

Imorgon har vi nog bestämt att vi drar till Naggen en sväng,så får hundarna springa i skogen,lorten har ju typ aldrig varit i skogen.

Vi ska även våldsgästa pappa å yvsva för hon skulle baka segkakor...hihi;)...

jaja nu ska jag kika på maten...

Over And Out!

Presentation

Omröstning

Är du en hund eller katt människa?
 hund
 katt
 annat djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Barnkollen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards