Fislisasworld

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Malin - 5 november 2008 17:31

jag älskar mina barn mer än allt annat men ibland så känns de som om jag bara ville försvinna iväg...men jag antar att alla föräldrar känner så nån gång under småbarnstiden.

Jaha Johan är pappaledig nu så även han är hemma på dagarna,vi får se om vi ska storstäda på övervåningen medans han är hemma,jag vill ju börja renovera å göra iording där uppe innan jul,hade varit skoj iallafall.

Shit kom just på att jag ska till tandläkaren imorgon halv åtta men jag måste ringa å boka om för vi har inte råd just nu,får ta det längre fram.

Det har blivit harmoni här i huset för nu kan alla djur vara tillsammans vilket inte gick förut då Tindra hatade katterna men nu låter hon dom vara helt plötsligt,kanske för att hon blivit mamma vad vet jag,skönt är det iallafall.

Ne nu ska jag gå ut å leta sopsäckar å rensa bland alla leksaker....


Over and out!

Presentation

Omröstning

Är du en hund eller katt människa?
 hund
 katt
 annat djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Barnkollen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards