Fislisasworld

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Malin - 14 september 2009 07:10

Har varit dålig på att skriva under sommaren men nu är  hösten här å då har man mer tid att skriva.Ligger just nu i sängen å skriver,Moa o Matilda leker i sina rum o Molly ligger brevid mig och sover än.

Igår var Maria och barnen här,det var kul,blir ju inte lika ofta att man ses nu när dom börjat skola/dagis/förskola...så barna lekte/bråka/åt osv...jag och Maria tog å städade upp lite ute,vi släpade in både kapen o klyven in i traktorgaraget,kvinnor klarar allt:) Sen skulle jag slå på tv:n åt Molly som börja bli trött men då var det ingen signal,nehe, så jag mixtra lite med kablarna som kan va glapp ibland men icke,ut till parabolen för jag tänkte att ungarna kan ha dragit i kabeln när dom varit ute lekt,men jag fick inte till det,så jag fick ta upp datorn hit å kolla på tv på den"SUCK" så nu lär jag väl få göra så hela veckan till Johan kommer hem.


Ja nu har man varit fru Sjödin i lite över två månader,känns väldigt bra,man känner sig äldre o liksom nu är vi tillsammans på riktigt,härligt.

Till helgen kommer mamma o sven för att fira Matilda som redan blir ett år nästa vecka,GUD vad tiden går fort.

Även Ysva fyller år,så vi får väl se hur vi ska lyckas med allt, vi hade ju även planerat att jag o johan skulle unna oss att gå på bio på lördag o äta nåt gott bara vi två,så vi får se hur tiden räcker till.


Jaha ja Maria hjälpte mig även med att ladda upp lite bilder från min mobil till datorn så nu när jag kan det ska jag försöka ha nya bilder jämt.


Men det var väl allt just nu tror jag.

Over and out!

 

 

Presentation

Omröstning

Är du en hund eller katt människa?
 hund
 katt
 annat djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Barnkollen

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards