Fislisasworld

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Malin - 25 augusti 2008 14:51

Ja i fredags kom ju mamma å Sven hit,så vi åt god mat som Johan lagat(ungsteks falukorv med tomatsås å grönsaker runt o pärer) MUMS!

Sen på lördagen åkte jag,Johan å Molly till perma där det var öppet hus så vi fick en guidad tur runt stället,men det var ju ingen höjdare för mig å Molly som helst ville vara nån annanstans tror jag, men Johan tyckte nog det var intressant...man fick ju gratis fika iallafall:)

Sen när vi kom hem så hade Frippe,christine å Leffe kommit så då gjorde vi oss i ordning å drog till backetjärn där mammas alla syskon plus några av oss kusiner samlades för att leffe skulle få åka uppblåsbara dynor efter en båt (vet inte hur jag ska förklara) även Tom,Sven å Larsa åkte,dom tyckte det var skita kul.

Sen när dom var klar med det så åkte vi hem ett tag å fixa till oss lite å blev sen hämtad av Larsa i Berts raggarbil hem till katarina å bert där vi umgicks å åt super god mat...å för dom som ville blev det ju starka drycker oxå så klart...jag o Moa åkte hem vid halv nio med Tom för moa var super trött å somnade i bilen...Frippe,christine å Johan somnade där...dom kom hem dagen efter...mamma,molly å sven kom hem nån timme efter oss. 

När Johan,Frippe å christine kom hem hit så blev det Rock Band för hela slanten...cirka sex timmars spelning...skit kul när man är många. Köpte hem lite mat från vagabondo,mumma...å fortsatte spela:) Frippe,Christine å leffe åkte hem strax efter nio igår kväll.


Idag har jag varit på riktigt städ å pyssel humör...har tagit in tomatplantorna,arrangerat en jätte fin vas med lite höstblommor....gjort en lampa ovanför moas säng å donat på...gjort i ordning tills valparna kommer,en kommer att bli kvar iallafall å det känns super skönt,man vet ju aldrig om tindra blir knäpp om vi tar bort alla...vill helst att nån fler vill ha en valp så att dom blir två men vi får se,det är ganska brådis å bestämma sig för hon spricker nog snart.

 När johan har slutat idag å efter vi har ätit så tänkte jag att vi skulle åka till styvbror m fam. å övertala han att vi får ta hem våran kattunge...skulle vara bra å få hem den innen Matilda och valparna kommer, å även medans det är bra väder ute men vi får väl se om jag lyckas övertala han peppar peppar...


jaja lite om helgens händelser.


Over and out!

Presentation

Omröstning

Är du en hund eller katt människa?
 hund
 katt
 annat djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Barnkollen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards